Nujorkas smalkās aprindas: MOSCHINO [tv] H&M modes skate

Nesen Parisa Džeksone, Fransisa Bīna Kobeina un Mails Ričijs bija enerģiskās MOSCHINO [tv] H&M skates un noslēguma ballītes viesu vidū. H&M un MOSCHINO.

Radošais direktors Džeremijs Skots ielūdza slavenību, starptautisku redaktoru un modes noteicēju auditoriju uz modes skati, kur mēle bija izgaismota ar reklāmas izkārtnēm gluži kā Taimskvērs Ņujorkā.

Pa mēli defilēja māsas Hadidas, valkājot MOSCHINO [tv] H&M sadarbības kolekcijas apģērbus, un šovu noslēdza leģendārā modele Naomi Kembela. Skatītāju pirmajā rindā bija redzama Kiersija Klemonsa, Lī Lezarka, Koko Roša un Bibī Reksa, tērpušās šīs kolekcijas tērpos. MOSCHINO [tv] H&M ir kolekcija, kas ielas enerģiju apvieno ar popkultūru, izsmalcinātību, rotaļīgumu un humoru.

Modeles kāpa uz mēles pa kāpnēm, kas atgādināja veca Ņujorkas mūzikla ielas skatu. Viņas gāja pa mēli, kas izskatījās ļoti līdzīga ielai — tieši tai vietai, kur Džeremijam patīk redzēt cilvēkus, kuri valkā viņa radītos apģērbus.

“Kolekcija MOSCHINO [tv] H&M ir dāvana maniem faniem, un es viņiem vēlējos dot visīstāko MOSCHINO kolekciju. Es centos iekļaut visus elementus, kādus sagaidāt redzēt kādā no manām skatēm — multfilmu modi apvienojumā ar ielas apģērba stilu, ko papildina hiphopa stilam piederīgs spīdumu daudzums, lai radītu pilnīgu MOSCHINO izskatu.”

Visa vakara garumā viesus aicināja burtiski iekāpt MOSCHINO [tv] H&M sadarbībā ar pasaulē pirmās uzlabotās realitātes modes pieredzes palīdzību. Viesi uzlika H&MOSCHINO zīmola “Magic Leap One” brilles un iekāpa milzīgā televizorā, lai pavisam nebijušā veidā piedzīvotu šo sadarbību.

Ja jūs atradat kļūdu, atzīmējiet tekstu un nospiediet Shift + Enter, lai mūs informēt.

Sākumlapā