Latvijas dizaineri piedalīsies digitālajā šovrumā Le New Black Parīzes modes nedēļas ietvaros
Trīs Latvijas modes zīmoli – Natālija Jansone, Nolo un Inch2 – piedalīsies digitālajā šovrumā virtuālajā platformā Le New Black Parīzes modes nedēļas laikā, kura sāksies jau 1. martā. Aizvadītais gads ir noteicis tehnoloģisko vektoru gan dizaineriem, gan modes industrijas pārstāvjiem kopumā. Mēs kļuvām par lieciniekiem tiešsaistes modes nedēļām un digitālām tērpu prezentācijām. Dalība projektā platformā Le New Black ļaus modes dizaineriem iegūt jaunu digitālās pārdošanas un produktu prezentācijas pieredzi virtuālajā telpā. Projekta organizatori ir Beļģijas partneri MAD un Flanders DC. “Ņemot vērā, ka daudzas no pasaules lielākajām modes industrijas izstādēm ir atceltas un tirdzniecība veikalos klātienē nenotiek, digitālā kolekciju prezentācija faktiski ir vienīgā iespēja turpināt un attīstīt savu biznesu. Es ceru, ka dalība tādā atpazīstamā šovrūmā kā Le New Black palīdzēs mūsu dizaineriem ne tikai noturēt pašreizējos pasūtījumu apjomus, bet arī atrast jaunus ilgtermiņa partnerus un iepricējus. Novēlam viņiem veiksmi, ” saka Baltijas modes federācijas prezidente Elena Strahova.
|
Lasītākie rakstiSekojiet mūsu Facebook lapai |
Ja jūs atradat kļūdu, atzīmējiet tekstu un nospiediet Shift + Enter, lai mūs informēt.