Iecienītas personības unikālā pētījumā atklāj,kādu mūziku klausīties ēdiena baudīšanas laikā!

Gada izskaņā Latvijā pirmoreiz tika īstenots unikāls pētījums “Food Symphony”, kura rezultātā bija iespējams uzzināt mūzikas ietekmi uz ēdiena uztveri.

Projekts tika realizēts ar sabiedrībā zināmu personību – gardēžu un mūzikas lietpratēju – līdzdalību, izmantojot speciālas mērierīces, kuras tāpat tiek izmantotas dažādu neiromārketinga procesu pētniecībā, nosakot katra dalībnieka reakciju uz ēdienu dažādu skaņdarbu pavadījumā.

Projekta “Food Symphony” autori, konceptpasākumu aģentūra Eight Event, pētījuma komandā apvienoja tādus pieredzējušus speciālistus kā mūzikas zinātnieku un komponistu Valdi Bernhofu, pasaulē un šeit pat dzimtenē atzīto šefpavāru Heinrihu Erhardu un neiromārketinga ekspertu Eināru Kupatu

Pētījumā piedalījās arī sabiedrībā zināmas personības, kuras orientējas gan mūzikas, gan gastronomijas nozarēs – kulinārijas eksperte Signe Meirāne, modes dizainere Natālija Jansone, politiķis Mārtiņš Bondars un u.c.

Lai atbildētu uz jautājumu, kāda mūzika labāk izceļ ēdiena garšu, un iepazīstinātu ar mūzikas un gastronomijas kultūras ciešo saikni, pasākumu aģentūras “Eight Event” līdzīpašnieces Raimonda Riekstiņa un Līva Zēberga atklāja šī pētījuma izcelsmes saknes: “Garšas izjūtas vistiešāk ietekmē dažādi faktori – tādi kā ēdiena pasniegšanas veids, vide, noskaņojums un audiālais noformējums. Mainot un pielāgojot šos lielumus, iespējams panākt neiedomājamus garšas piedzīvojumus – tā mums radās ideja par Latvijā vēl nebijušu pētījumu “Food Symphony”.

Ja jūs atradat kļūdu, atzīmējiet tekstu un nospiediet Shift + Enter, lai mūs informēt.

Sākumlapā